2020/12/18

Miss you Chip

 It's almost 22 months after he had gone.


You were powerful supporter of Mr. Trump. Now Mr. Biden will be the next. Wanna discuss it with you. You don't know how the pandemic in big apple. Please pray for them and us in whole world. 


2 件のコメント:

  1. チップさん、何年か前にCyprisのイベントで弾き語りをしてくれました。私にIMしてきたので、最前列でセクシーに踊って思い切り誘惑してやりましたよ。彼の音楽、大好きでした。

    返信削除
  2. コメントありがとうございました

    返信削除